Muistuttelen vain lauantaita varten, että Saturday Surprise löytyy omasta blogistaan nykyisin.

Tuolla aiemmassa kirjoituksessa kommentoitiin, että porukalla on keskusteltu, kuinka moni osallistuja on kokenut kurjaksi sen, etten ole käynyt kiittämässä osallistujia heidän blogeissaan. Tämän olisi tietysti voinut kertoa minulle itsellenikin jo kauan sitten.

Olen pahoillani tästä. Enempään en ole kuitenkaan pystynyt sen jälkeen, kun sain lapsen puoli vuotta sitten. Toisinaan olen juuri ja juuri ehtinyt keksiä ja julkaista teeman. Ajattelin, että se olisi parempi kuin ei mitään. En ole voinut askarrellut itse lainkaan lapsen syntymän jälkeen, mutta haasteen olen halunnut pitää pystyssä - osallistujia varten!

Nyt olen päässyt hiljalleen taas tekemään vähän enemmän omiakin juttujani ja näin ollen ehtinyt vierailla hieman myös muiden blogeissa. Aikani ja voimavarani ovat kuitenkin edelleen rajalliset ja vaihtelevat, enkä voi edelleenkään luvata, että ehtisin aina käydä kaikkien osallistujien blogeissa ja jättää kiitoskommentin. Se ei tarkoita sitä, ettenkö arvostaisi osallistujia ja heidän panostaan. Lapsi ja arjessa jaksaminen menevät kuitenkin aina kaiken muun edelle.

Olen ollut innolla tekemässä paluuta askartelujen ja blogien maailmaan, mutta tästä tuli kuitenkin aika paha mieli. Tehdäkö ollenkaan, jos ei voi antaa sataa prosenttia ja ihmiset loukkaantuvat siitä.