kuvat saa klikkaamalla suuremmiksi

MMM: Bright colors
Bright Colors

Mixed Media Mondayn aiheena olivat kirkkaat värit. Kortista tuli ihan erilainen kuin olin alkuun visioinut ja pettymyksessäni olin (taas) viskaamassa korttia roskiin. Sen verran olen kuitenkin jo oppinut, että vaikkei itse tykkäisi, joku muu voi tykätä, eikä kannata heti silputa epäonnistuneita kortteja. Nyt olen oppinut jo elämään tämänkin tekeleen kanssa.

Two lost souls
Two lost souls

Inspire Me Thursdayn aiheena oli haasteen synttäreiden kunniaksi 'two'. Tästä kortista on olemassa The making of -valokuva. Teksti on Pink Floydin legendaarisesta Wish you were here -kappaleesta. Kaikessa yksinkertaisuudessaan pidän tästä kortista paljon ja omassa mielessäni sen pelasti juuri tuo Pink Floydin biisi, jonka hoksasin vasta askartelun loppuvaiheissa.

What happened?
What happened?

Olin tekemässä tulisen mausteista korttia Saturday Surpriseen, mutta jossain vaiheessa ilmeisesti harhauduin polulta ja kävi näin. Naisen ilme puhuu myös omasta puolestani. Ohops! Se mausteinen kortti on edelleen tekemättä.

Purple mosaic
Purple mosaic

Wednesday Stamperin aiheena oli 'purple'. Aloin tehdä aiheesta korttia jo monta päivää sitten, enkä millään saanut toteutettua sitä ajatusta, mikä mielessäni oli. Aloitin parikin korttia huonolla menestyksellä. Jälleen aiemmista vahingoista viisastuneena en heittänyt mitään roskiin, vaan kasasin materiaalit ja jätin asian sikseen. Eilen illalla sitten viimetingassa otin materiaalit taas esille ja kortti syntyikin ihan vaivattomasti ollen yllättävän paljon juuri sitä, mitä olin alkujaan ajatellut.